Over Zorgstaete

DIENSTVERLENING

Zorgstaete is een zakelijk dienstverlener binnen de zorg en is gevestigd in Regio Rijnmond. Wij bieden backoffice ondersteuning aan (MKB) zorginstellingen binnen Nederland. Onze opdrachtgevers zijn zorginstellingen binnen de gehandicapten zorg (GZ), de Geestelijke Gezondheidszorg (GGZ), de Forensische Zorg, de Jeugdzorg en Verpleeg- en Verzorgingshuizen & Thuiszorg (VVT) 

Zorgstaete heeft als doel, dat de visie van haar opdrachtgevers wordt uitgedragen, de kwaliteit van de zorg wordt gewaarborgd en dat de werkwijze vanuit het kwaliteitsmanagement systeem (KMS) wordt geïmplementeerd. Dat doen wij met ons team van professionals. Wij helpen u bij het verbeteren van uw bedrijfsprocessen door middel van TACT. 

 

 

Ons motto: “Uw visie, onze strategie’, omdat wij met TACT vanuit de kaders werken van onze opdrachtgevers, maar wel de ruimte nodig hebben om met ons team strategisch in te richten en aan te sturen. 

Team 

Advisering 

Coaching 

Training 

ONZE WERKWIJZE  

Zorgstaete biedt professionele ondersteuning aan uw bedrijfsvoering. Wij zorgen ervoor dat uw organisatie vooruit blijft gaan. Bent u op zoek naar backoffice-ondersteuning? Wij hebben een team aan specialisten die uw organisatie kan ondersteunen op: 

  • Inrichting Kwaliteit Management Systeem (KMS); 
  • Het voeren van interne audits; 
  • Het opstellen van personeelsbeleid; 
  • Werving & Selectie; 
  • Ondersteunen backoffice activiteiten; 
  • Het inrichten van de cliëntadministratie; 
  • Implementatie nieuwe wet- en regelgeving. 

Ons team is in staat om zowel op strategisch als operationeel niveau te ondersteunen. 

 

Voordelen 

  • Betrokken en resultaatgerichte specialisten; 
  • Een flexibele oplossing voor benodigde kennis, kunde en vaardigheden; 
  • Continuïteit; 
  • No non-sense; 
  • Wij werken met TACT. 

    ONZE AANPAK 

    Het team van Zorgstaete is organisatiesensitief. Wij leren uw organisatie kennen door middel van het voeren van diverse gesprekken met u en/of uw personeel.

    Wanneer de hulpvraag bekend is gaan wij aan de slag met een plan van aanpak. Het is namelijk belangrijk om te weten waar uw organisatie voor staat en dat deze visie wordt uitgedragen door uw personeel. 

    Gesprekken 

    • Interview; 
    • Plan van aanpak met betrekking tot de hulpvraag; 
    • Faseplan; 
    • Tussentijdse evaluaties.